صفحه اصلی > میز خدمت > بیانیه توافق سطح خدمات در وب گاه 

بیانیه توافق سطح خدمات در وب گاه

 

 بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وب گاه شرکت گاز استان مازندران را به اطلاع می رساند:

 

  1.  از طریق  این وب گاه خدمات 22 گانه الکترونیکی مربوط به مشترکین گرامی با مراجعه به "میز خدمت / سامانه خدمات الکترونیکی 22 گانه مشترکین"  ارائه می شود.
  2.  این وب گاه مجهز به امکان ثبت و پیگیری شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش "میز خدمت / سامانه ثبت و پیگیری شکایات" می باشد.
  3. این وب گاه مجهز به امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش "میز خدمت / سامانه پیشنهادات" می باشد.
  4. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد.
  5. در قسمت «تماس با ما» شماره تلفن، نمابر، پست الکترونیکی روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران جهت رفاه حال مراجعین قرار داده شده است.
  6. وب گاه شرکت گاز استان مازندران بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
  7. تمامی تغییرات و بروز رسانی های وب گاه شرکت گاز استان مازندران بدون خارج شدن وب گاه از دسترس خواهد بود.

تصاویر منتخب