صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


  چاپ        ارسال به دوست

ارائه خدمات شرکت گاز استان مازندران به صورت غیر حضوری

ارائه خدمات شرکت گاز استان مازندران به صورت غیر حضوری

 

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران از تمامی مشترکین گاز استان خواست برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، "جعفر احمدپور" مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان بیشتر خدمات را به صورت غیر حضوری به مشترکین ارائه می دهد.

وی از مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد جهت کاهش مراجعه به ادارات گاز در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا میتوانند با استفاده از خدمات غیر حضوری صورتحساب با ارسال شماره اشتراک جدید به سامانه 2۰۰۰20۱۹۴ از کلیه خدمات غیر حضوری صورتحساب بهرمند شوند .

احمدپور افزود: با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، مشترکین گاز میتوانند برای دريافت خدمات ، اعلام شماره كنتور، دريافت اخرين صورتحساب، افزودن شماره موبايل ، انتقاد،پيشنهاد و شكايت از طريق نصب نرم افزار خدمات گاز مازندران را به همین روش انجام دهند.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان با ارائه تمام خدمات ممکن، سعی کرده که از ترددهای غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کند تا نقشی مهمی در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا کند و احتمال ابتلا به بیماری کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: سامانه تلفنی۱۹۴ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات رسانی در صورت بروز هرگونه حادثه گاز، بصورت شبانه روزی در دسترس مشترکین می باشد.

وی در پایان گفت: از همه مشترکین عزیز گاز طبیعی که در فصل زمستان همراه شرکت گاز بودند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم در همه فصول سال با رعایت نکات ایمنی بتوانند از مزایای گاز طبیعی استفاده کرده و آرامش و آسایش را مهمان خانه های خود نمایند.


١٠:٢٢ - 1398/12/26    /    شماره : ٩١٠٨    /    تعداد نمایش : ٧٦٧



خروج




تصاویر منتخب