صفحه اصلی > خبرها 


  چاپ        ارسال به دوست

حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در محل سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس های مردمی

حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در محل سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس های مردمی

 

سامد برای تعامل آسان مردم و دولت، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران،"جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از ساعت 10:45 صبح الی 13:15 با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های مردمی پاسخ دادند.

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم تماس های هموطنان عزیز را پاسخ دادند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم با اتمام عملیات توسعه گازرسانی به پایان نمی‌رسد و این شرکت با حرکت به سوی کیفی‌سازی خدمات، برنامه‌های کیفی گسترده‌ای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.


١٢:٠٧ - 1399/01/26    /    شماره : ٩٣٣٥    /    تعداد نمایش : ٣٢٩٨



خروج




تصاویر منتخب